luni, 17 ianuarie 2011

poveste amerindiana

Se spune ca, intr-o padure, izbucnise un incendiu devastator si o pasare Colibri tot aducea apa in cioc, ca sa stinga focul. Toate celelalte animale, innebunite de spaima, fugeau care încotro, pe unde nimereau. Pasarea Colibri continua, insa, sa care apa cu ciocul.

Un tigru, constient de zadarnicia demersului, ii atrase atentia: „Esti nebuna? Tu crezi ca poti sa stingi focul asta imens, cu stropul de apa pe care-l aduci tu?”

Pasarea Colibri ii raspunse: „Eu imi fac partea mea...”

3 comentarii:

  1. Da... de-am face toti partea nostr, lumea ar fi mult mai frumoasa!

    Zambete magice!

    RăspundețiȘtergere
  2. Câte focuri am putea stinge de am fi gata să ne facem datoria fiecare!

    RăspundețiȘtergere
  3. Câte focuri nu s-ar mai aprinde niciodata daca am fi gata sa ne facem datoria fiecare!

    RăspundețiȘtergere